Dorpshuis Lekkerkerk

"De mooiste dingen in

het leven zijn geen dingen.

Het zijn mensen,

plaatsen, ervaringen.

Het zijn gevoelens van liefde, vreugde, verbinding, plezier en begrip."

Lekkerkerk is een historisch cultuurdorp in de gemeente Krimpenerwaard en telt ongeveer 7500 inwoners. In het oude centrum vind je leuke winkels en een aantal bijzondere plekken, die meer dan de moeite waard zijn om te bezoeken. Je kunt genieten van een schitterend uitzicht over de Lek, de bedrijvigheid in en rondom het centrum of je kiest voor een avontuur langs een van de vele fiets- en wandelpaden waar prachtige flora en fauna jong en oud verwondert.

Lekkerkerk

In ons prachtige dorp mag een ontmoetingspunt waar bewoners en bezoekers gezellig kunnen samenkomen natuurlijk niet ontbreken. Dorpshuis Lekkerkerk moet weer het warme kloppende hart van het centrum worden. Het Dorpshuis biedt voldoende ruimte waar historie, kunst en cultuur samenkomen, is een open plek waar verenigingen activiteiten ontplooien en bewoners betrokken worden bij de verdere groei van dit centraal gelegen Huis van ons dorp.

Tevens is er voldoende ruimte voor horeca. Een koffie tussendoor, een lekkere lunch, een uitgebreid diner of een lekker biertje op het terras betekent ontspannen en nieuwe energie opdoen in een fijne omgeving. In het Dorpshuis geven we samen betekenis aan gezelligheid voor en verbinding van alle liefhebbers van Lekkerkerk.

Kortom: Op Lekkerkerk gebeurt het!

Dorpshuis Lekkerkerk